2016 m. spalio 14 d., penktadienis

Kaip išgyventi mylimo augintinio netektį, kai jaučiu kaltę dėl jo mirties?


Arūno Maniušio nuotr.

Sveiki. Gyvenime įvyko didelė nelaimė...Turėjome mylimą augintinį. Jis buvo daugiau nei vien augintinis, jis buvo šeimos narys... Vienos kelionės metu sustojome aplankyti giminaičių, o savo mažąjį draugą palikome automobilyje. Grįžę radome leisgyvį... Veterinaras pasakė, kad sustreikavo širdutė... Mūsų šuo mirė... Dabar niekaip negalime atsikratyti kaltės jausmo, jei nebūtumėm palikę mes jo automobilyje, tikriausiai dar ir šiandien jis būtų mus džiuginęs... Darosi sunku gyventi... nes tikriausiai niekada neatleisime sau...

Lina (vardas pakeistas)


Labas, Lina,

Nuoširdžiai užjaučiu dėl augintinio mirties.  Iš savo patirties žinau, kaip skaudu, kai miršta mylimas keturkojis. Žmogų džiugina šuns prieraišumas, sugebėjimas mylėti besąlygiškai, jo ištikimybė.  Ir kartu augintinis turi savų individualių bruožų. Gyvendamas tarp žmonių, rodos išmoksta kalbą: viską supranta, tik pasakyti nieko nemoka.  Tokiu būdu jis tampa tarytum šeimos nariu. Juk taip natūralu mylėti keturkojį draugą, kuris atsako tau tuo pačiu. Niekada neišduos, nekritikuos, nesmerks, nepyks, tiesiog priims tave tokį, koks esi.

Tikiu, kad tau dabar yra taip sunku, kad atrodo, jog niekada negalėsi sau atleisi. Suprantu, kad netekties skausmas užgula visu smarkumu, kai prisideda kaltės jausmas, jog savo netinkamais veiksmais galėjai pagreitinti augintinio mirtį. Nėra lengviau ir dėl to, kad tą dieną ne tu viena nusprendei augintinį palikti automobilyje. Įsivaizduoju, kad šiandien nepadėtų jokie raminimai, kad gal šunelio širdis buvo nesveika ir tai, kas atsitiko, būtų vienaip ar kitaip įvykę. Dabar jau niekas nepasakys, kaip būtų buvę.

Tikra yra tik tai, kad šunys gyvena trumpiau nei žmogus. Ir aišku, kad tau ir tavo namiškiams neišvengiamai būtų tekę išgyventi jo netektį. Kiekviena mirtis yra skaudi, tad natūraliai kyla klausimas, kodėl taip yra.  Kodėl mes neišvengiamai turime netekti tų, kurie yra mums brangūs, kuriuos mylime?  Kiekvieną kartą, kai mirdavo ar žūdavo mano gyvūnai, keldavau sau šį klausimą.  Ir atrodo, kad atsakymą sau aš atradau.  Neišvengiama mums brangių augintinių mirtis mus moko mylėti ir branginti tuos, kurie šiandien yra šalia, ir tuo pačiu ruošia artimų žmonių netekčiai ateityje.  Kad susipažintume su mirtimi, kad išmoktume ją priimti ir sugebėtume paleisti tuos, kuriuos ji išsiveda.

Stiprybės tau!

Psichologas padės! Paslaugos. Kontaktai

3 komentarai:

  1. AR JŪS VYKSTATE BET KOKIAM SUNKUMUI GYVENIMOJE IR NORITE, KAD TRŪKSTANČIO SPRENDIMO KONTAKTAS DR. AJAYI, JIS YPATINGAS VERBOS LYGINYS „Viber“ ar „WhatsApp“: +2347084887094 arba el. Paštas: drajayi1990@gmail.com

    Mano vyras planavo skirtis su manimi sakydamas, kad jam atsibodo mūsų sąjunga, buvau nustebinta, nes tai staiga atsirado ir mano instinktas man pasakė, kad kažkas negerai, vėliau sužinojau, kad mano vyras turi moterį lauke, aš to paklausiau , jis labai supyko ir pasakė, kad būtent todėl jis nori, kad mes išsiskirtume, jis paliko namus 6 mėnesiams, kai pamačiau raginimo vedėjos daktarės Ajayi kontaktą, moteris paaiškino, kaip ji galėjo pastoti ir turėti savo vaiką vartodamas vaistažoles po 9 metų santuokos, aš užmezgiau jo kontaktą ir paaiškinau jam savo situaciją su vyru, jis man pasakė, kad mano vyru manipuliuoja tamsi jėga, jis man pasakė kai kuriuos dalykus, kuriuos turėjau padaryti ir atlikti burtą, septynios burtų dienos, kai mano vyras grįžo namo ir nuplėšė skyrybų dokumentą, dabar mes visi gyvename laimingai, dėka daktaro Ajayi. Nesigėdykite savo problemų, ieškokite pagalbos ir ją išspręskite.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kiekvienas, skaitantis tai, turi tikėti ir būti pozityviai nusiteikęs, nes dirba didesnės jėgos, nei kada nors įsivaizduojate. Tai pagerės, kai tuo tikėsite ir elgsitės, o tada kiekviena jūsų situacija pamažu keisis į gerąją pusę. Po susitikimo su daktaru EGWALI sutvarkiau daiktus su savo sutuoktiniu. Mano sąjungą sužlugdė nenugalimos jėgos, nežinodamos, kad pagrindinis tikslas yra mano santuoka, mes turėjome nuolatinių problemų jų neišsprendę, tačiau viskas atsigavo po DR EGWALI atvykimo, nes esame laimingi ir gyvename taikoje, be jokios abejonės, labai rekomenduočiau tiems, kuriems reikia gero rašybos, tai tikrai patikima bet kokiems klausimams, su kuriais susiduriate, nesvarbu, ar tai meilė, apsauga, pinigai ar psichinės galios. Dr EGWALI yra tikras dalykas. Rašykite jam el. Paštu Dregwalispellbinder@gmail.com arba „Viber“ / „WhatsApp“ +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  3. Šiandien dauguma žmonių patiria skausmą įvairiuose santykiuose, nes sunku paleisti tikrąją meilę, kartais apsimetame, kad viskas gerai, bet taip nėra. Norėdami turėti mylimą žmogų, mes taip pat stengiamės rasti džiaugsmą ir laimę per ryšį, kurį sukūrėte per daugelį metų. Dr Egwali yra čia, kad padėtų sudaužytoms širdims, nes savo galingais meilės burtais jis sugeba atkurti meilės gyvenimą, kurio beveik nebeliko, kaip aš bandžiau ir manau, kad esu to liudininkas. gyvas šiandien. Aš rekomenduoju žmonėms, turintiems panašių santykių ar santuokos traumų, susisiekti su juo, jis yra grynas ir teisėtas, pasitikėkite manimi. „WhatsApp“ adresu +2348122948392 arba per
    Paštu /dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti