2016 m. lapkričio 7 d., pirmadienis

Gerokai vyresnis draugas - ar verta bendrauti?


Arūno Maniušio nuotr.
Laba diena,

aš esu Dovilė (vardas pakeistas). Aš esu 18 metų mergina. Susipažinau su daug vyresniu vaikinu (jis 14 metų už mane vyresnis). Aš dievinu bendravimą su juo. Jis yra geras žmogus. Bendraujame pusę metų. Jis rodo dėmesį, yra rūpestingas.

Tačiau tas amžiaus skirtumas... Bendraujant nesijaučia jo labai, na tik jam, iš jo pusės. Vis pasako, kad man 18, o jam jau 32, ir tai man nepatinka (nors iš dalies jį suprantu). Tačiau jis vis sako, kad jam labai patinku ir tai parodo.


Nežinau, ar sakyti tėvams. Labai bijau jų reakcijos. Patarkite, ar verta toliau bendrauti ir sakyti tėvams? Labai ačiū.



Sveika, Dovile,

Rašai, jog turi tau labai patinkantį vaikiną, tačiau nerimauji dėl to, kad jis yra už tave vyresnis daugiau nei dešimt metų.  Tau baisu, kaip į jūsų santykius pažiūrės tavo tėvai.

Mums uždavei du klausimus.  Pirmasis: ar verta toliau bendrauti? O antras: ar sakyti tėvams?  Pirmasis klausimas yra svarbesnis, nes, jei atsakytum į jį „neverta“, tai antrasis klausimas iškart išgaruotų. 

Ar verta bendrauti su kitu žmogumi, nepriklausomai kokio amžiaus jis būtų, gali nuspręsti tik tu pati.  Kad ir ką besakytų mokslininkai apie optimalų sutuoktinių amžiaus skirtumą (o jų nuomonės skiriasi), svarbiausią reikšmę poros santykiams turi jų jausmai vienas kitam, pagarba, meilė.  Svarbų vaidmenį gali vaidinti pripratimas, prisitaikymas, individualių bruožų atitikimas.

Tavo klausimas, ar verta bendrauti, priminė man vieną pasakojimą.  Pasidalinsiu juo su tavimi. 

Pas išminčių atėjo jaunuolis ir paklausė, ar vesti jam mylimą merginą. Išminčius atsakė:
-Nevesti.
-Kodėl? – nustebo jaunuolis.
-Jei tikrai norėtum vesti, neklaustum.

Draugystė – ne vedybos.  Kategoriško atsakymo būti negali.  Kviečiu neskubėti, pažiūrėti, kaip toliau keisis tavo jausmai jam, kaip vystysis jūsų draugystė. Tačiau, rašydama šiuos žodžius, pati būdama mama, jaučiuosi nedrąsiai: o jei pasinaudos tavimi? O jei nusivilsi? 

Kartu suprantu, kad neįmanoma numatyti visų duobių net savo gyvenimo kelyje, ką jau kalbėti apie kito žmogaus. Tuo labiau neįmanoma nuspėti, kas geriau, vien iš nepažįstamos merginos laiško. Todėl kartoju, kad gali tik tu pati nuspręsti. Nebūtinai dabar.  Anksčiau ar vėliau. O aš galiu tik palinkėti tau patirti savo Didžiąją Gyvenimo Meilę. Su šiuo vaikinu ar kitu. Sėkmės!

Linga
Psichologas padės! Paslaugos. Kontaktai

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą