2016 m. gruodžio 11 d., sekmadienis

Įsitikinimai, kurie padeda gyventi sėkmingai ir laimingai


Arūno Maniušio nuotr.
Vakarykščiame straipsnelyje išvardinau neekologiškus įsitikinimus, tai šiandien išsiaiškinkim, kokie įsitikinimai yra tinkami.
Negaišdama pateiksiu V. Stiuarto įvardintus „tobulumo įsitikinimus“.  Jų autorius siūlo iš sąrašo išrinkti tuos įsitikinimus, kurių negalite prisitaikyti sau ir stabtelėjus prie kiekvieno atskirai, bandyti atsakyti į klausimą: kodėl? Galimas dalykas, kad prisiminsite jums artimus žmones iš savo vaikystės, kurie turėjo įtakos, kad dabar negalite priimti ir išreikšti savęs.

-        Aš esu aš, ir visame pasaulyje nėra nė vieno tokio, kaip aš.
-        Aš unikalus.
-        Aš esu savo kūno šeimininkas.
-        Aš esu savo proto, įskaitant mintis ir įsivaizdavimus, šeimininkas.
-        Aš esu savo akių, įskaitant matomų daiktų vaizdinius, šeimininkas.
-        Aš esu savo jausmų, pozityvių ir negatyvių, šeimininkas.  Jie gali man patikti arba – ne, bet kuriuo atveju jie yra mano.
-        Aš esu savo burnos ir jos tariamų malonių ar grubių žodžių šeimininkas.
-        Aš esu savo balso, tylaus ar garsaus, šeimininkas.
-        Aš esu savo veiksmų šeimininkas.
-        Aš galiu save pažinti ir naudoti save savo paties labui.
-        Aš esu savo fantazijų, svajonių, vilčių ir baimių šeimininkas.
-        Kol aš esu taikoje su savimi, aš galiu ieškoti problemų sprendimo ir būdų, kaip dar geriau save pažinti.
-        Kad ir kaip beatrodyčiau, ką ir kaip besakyčiau, šiuo metu tai autentiška ir unikalu mano pateis atžvilgiu.
-        Kai galvoju apie tai, kaip atrodžiau, ką pasakiau ir jaučiau, aš galiu atmesti viską, ką tik panorėsiu, ir palikti tai, kas man pasirodė priimtina.
-        Aš galiu matyti, girdėti, jausti, galvoti, kalbėti ir daryti. Ir tai yra mano instrumentai, leidžiantys man išgyventi, artimai bendrauti su kitais, būti produktyviu bei suvokti išorinio žmonių ir daiktų pasaulio prasmę.
-        Aš esu savo paties šeimininkas, ir tai reiškia, kad aš galiu save pakeisti.
-        Aš esu aš, ir aš esu geras.
-        Aš atleidžiu sau už padarytas klaidas ir nusižengimus, padarytus savo paties atžvilgiu.
-        Aš atleidžiu skriaudas, kurias man padarė kiti žmonės.
-        Aš prisiimu atsakomybę už savo paties gyvenimą.
Prof. S. Kovaliovas tvirtina, kad priėmus šiuos teiginius savo kuklaus (ar nelabai) asmens atžvilgiu, jie kardinaliai pakeis jūsų gyvenimą visose srityse.
Linga

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą