2017 m. gegužės 27 d., šeštadienis

Kada moterys laimingiausios


Chaimas Šapira, lietuvių kilmės matematikas, filosofas, psichologas, populiarus lektorius, gyvenantis Izraelyje, kartą tarp savo studentų pravedė apklausą, prašydamas juos išvardinti laimingiausias gyvenimo akimirkas.

Apklausos rezultatai, kaip jis pats išsireiškė, jį šiek tiek nuvylė. Studentės vardino tokius dalykus (beje, jie kartojosi dažnoje anketoje):

*Šuolis parašiutu su gražuoliu instruktoriumi.
*Mane priėmė į universitetą (kaži, ar ji buvo vėliau patenkinta specialybe ir ar baigė tą universitetą).
*Mano katinas pasveiko.
*Saulėlydis archipelage.
*Kelionė po Pietų Ameriką.
*Susipažinau su savo vaikinu.
*Supratau, kad mano buvęs vis dar mane myli!
*Pirmasis bučinys.
ir t.t. Beje, kelionių motyvas kartojosi tikrai gana dažnai.

Vienas iš dažniausiai besikartojančių atsakymų, kurį šiek tiek vyresnės moterys minėjo savo laimingiausių akimirkų tarpe buvo vaiko gimimas.

Analogišką anketą Šapira pateikė ir vyrams, tik jų paprašė surašyti savo nuomonę apie laimingiausias akimirkas, kurias patyrė jų žmonos.  Užbėgdama į priekį pasakysiu, kad ,kai dėstytojas lekcijų metu skaitydavo vyrų atsakymus, moteriškoji auditorijos pusė raitydavosi iš juoko, o vyrai nesuprasdavo, kas su jomis darosi.

Jau nekantraujate, kokie buvo vyrų atsakymai?  Štai jie:
*Akimirka, kai mano būsimoji žmona mane pamatė.
*Mūsų pirmieji apsikabinimai.
*Kai aš jai pasipiršau. (Šis atsakymas, iš tiesų, pasitaiko ir moterų atsakymuose, tačiau kur kas rečiau nei vaikučio gimimas).
*Akimirka, kai aš ją pirmą kartą pabučiavau.
*Kai būsimoj žmona suvokė, kad nori su manimi praleisti visą savo gyvenimą.

Humoro nestokojantis Chaimas Šapira padarė išvadą, kad laimingiausia moteris santykyje su vyru yra jo mama, kai jį pagimdo.

Pagal Ch. Šapira „Laimė ir kiti nereikšmingi absoliutaus reikšmingumo dalykai“

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą