2017 m. gegužės 12 d., penktadienis

Toks tokį traukia arba nelaimingi žmonės mieliau renkasi nelaimingų žmonių draugiją


Prisiminkite situaciją, kada paskutinį kartą džiaugėtės.  Įsivaizduoju, kad jums norėjosi pasidalinti savo džiaugsmingomis emocijomis su kitais.  Žmonėms patinka geros emocijos ir jie mielai jūsų klausėsi.

Tačiau įsivaizduokim, kad jūs apimtas ne džiaugsmo, o nerimo.  Ar norėsis dalintis nerimu su kitais?  Tai priklausys nuo to, su kokiais žmonėmis.  Jei kiti taip pat jaus nerimą, tai labai tikėtina, kad jūs norėsite būti būryje, kurie jaučiasi panašiai.


Ir vargu ar norėsis būti su ramiai ar net džiugiai nusiteikusiais žmonėmis, nes jų bendrijoje ypatingai ryškiai pajusite savo menkumą.  Tokioje situacijoje, tikėtina, panorėsite būti vienas.

Psichologas S. Šachteris suorganizavo eksperimentą, siekdamas patikrinti prielaidą, kad nerimas – pagrindinė priežastis, dėl kurios norima būti su kitais žmonėmis.

Dalyvauti eksperimente Šachteris pakvietė vyresnio kurso studentes ir suskirstė jas į dvi grupes.  Vienoms jis pasakė, kad eksperimento metu jos gaus pakankamai skausmingą elektros smūgį.  O kitos grupės merginoms paaiškino, kad eksperimento metu patirs tiks lengvą elektros virptelėjimą, kuris bus visai neskausmingas. 

Jau tikriausiai numanote, kad ne elektros smūgis vaidino eksperimente svarbiausią vaidmenį. Tiesą sakant, Šachteris net neketino leisti merginoms pajusti elektros smūgių.  Visa esmė buvo vienos grupės studentėms sukelti laukimo nerimą, o kitos – ne.

Atitinkamai instruktavęs merginas  ir  jas “parengęs” elektros smūgio išbandymui, Šachteris paprašė jų palaukti 10 minučių, nes „reikia paruošti aparatūrą“.  Tuo pačiu merginoms buvo leista pasirinkti, ar jos nori laukti po vieną, ar grupėje.

Didžioji dalis merginų, kurios laukė skaudaus smūgio, norėjo likti su grupe nerimaujančių.  Jei joms būdavo siūloma palaukti kartu su tomis, kurios jaučiasi ramiai, tai nerimaujančios merginos mieliau pasirinkdavo laukimą vienoms.

Tuo tarpu dvigubai mažiau antrosios grupės studenčių, palyginus su pirmąja grupe, norėjo laukti eksperimento pradžios kartu su kitomis.

Psichologas S.Šachteris padarė išvadą, kad nelaimingi mieliau renkasi nelaimingų žmonių draugiją. 

1 komentaras:

  1. Su visa pagarba jums ir jūsų burtininkams privalau visiems pasakyti šį liudijimą. Su kitais burtininkais jokių rezultatų nemačiau. Aš tiesiog norėjau pas jus ateiti anksčiau, iš jūsų gavau geriausią. Mano buvusio vyro nebuvo ten metus, aš eidavau visur ir pas kitus burtininkus pagalbos, bet rezultato nebuvo, kol draugas supažindino mane su daktaru Egwali. Po to, kai buvo atliktas susitaikymo burtas, pagaliau man paskambino iš jo. Jo stebuklai padarė stebuklus, o mano vyras grįžo kupinas meilės. Tai stebuklas! Jis staiga grįžo su gėlėmis, sakydamas, kad turėčiau jam atleisti, buvau tikrai šokiruotas, kai mano vyras klūpojo maldaudamas atleidimo ir kad aš jį priimsiu. Man labai trūksta žodžių ir džiaugiuosi, kad tu esi Dievas, kurį atsiuntė aš ir visa mano šeima. Ir dabar aš vėl esu džiaugsminga moteris. Labai ačiū dr. Egwali. Visiems, kurie ieško tikro rašybos būrelio, susisiekite su dr. Egwali savo el. Pašto adresu. Pašto adresas: (dregwalispellbinder@gmail.com). Taip pat galite susisiekti su juo tiesiogiai per „Whatsapp“ telefonu +2348122948392
    Jis tikrai yra garantuotas

    AtsakytiPanaikinti