2017 m. liepos 2 d., sekmadienis

Jūs tapsite meistru tik tada, kai sugebėsite išgydyti save

Šiandien visą dieną lijo.  Toks oras pats geriausias yra nuveikti tokius darbus, kurie paprastai atidedami, kai saulė kviečia į lauką.  Aš prisėdau prie subtitrų ruošimo programos ProPsichologija antrosios klausimų atsakymų laidos daliai.

Mano pagalbininkė Danguolė Suslavičienė kaip tik atsiuntė video kalbų vertimą iš rusų į lietuvių kalbą.  Beliko kai kur šį tekstą pakoreguoti ir sukelti į video.

Šis darbas dabar vyksta kur kas greičiau, nei pačioje pradžioje, kai teko nuo nulio aiškintis, kaip reikia įsikelti video, kaip naudotis subtitrų įkėlimo programa.  Niekada negalvojau, kad teks tokį darbą daryti, tačiau idėja kilo, kai feisbuko grupėje vienas iš dalyvių pasiteiravo dėl video lietuvių kalba. 

Jau ir anksčiau žinojau, kad tik nedidelė dalis jaunosios kartos Lietuvoje supranta rusiškai, įskaitant mano pačios vaikus.  O pasidalinti svarbia ir aktualia informacija, kurią integralinio neuroprogramavimo autorius prof. Sergejus Kovaliovas dosniai dalinasi savo sugalvotoje ir organizuotoje už savo lėšas ProPsichologija video programoje, norėjosi.

Tad ėmiausi darbo, iš pradžių gavusi S. Kovaliovo leidimą.  Beje, šis darbas ne tik švietėjiškas, bet ir man pačiai yra naudinga dar kartą įsigilinti į medžiagą, kuri yra pateikiama laidose. 

Subtitrų darymas - grynai savanoriškas darbas, už kurį man niekas nė cento nemoka.  Pasitenkinimą jaučiu, suvokdama, kad tokiu būdu ir lietuviškai kalbančioje erdvėje plis informacija apie efektyvų psichoterapinį metodą integralinį neuroprogramavimą, kad vis daugiau žmonių bus įkvėpti savo dvasiniam augimui ir tobulėjimui.

Šiandien paruošiau tris video filmukus su lietuviškais subtitrais, tačiau dėl lėto internetinio ryšio įkelti į youtube kanalą man pavyko tik vieną iš jų - "S. Kovaliovas apie Reiki".

Beje, savo paieškų, kaip augti ir tobulėti pradžioje ir man teko mokytis Reiki - energetinio gydymo metodo.  Praėjusi dvi mokymų pakopas, supratau, kad į meistrus eiti nenoriu, tad šią praktiką palikau. Matyt, jau tada nesąmoningai jaučiau,  kad mano kelias kryps į psichoterapiją.

Jūsų dėmesiui klausimas apie Reiki ir S. Kovaliovo atsakymas. Smagaus ir naudingo žiūrėjimo!
Video įrašą galite pažiūrėti čia - "S. Kovaliovas apie Reiki".

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą